söndag 25 oktober 2009

Dag 298. Grått, rosa och bortamiddag


25 oktober, söndag. Usch, så grått det varit ute idag! Regn och trist kyla. Och inte blev dagen roligare av att lämna Babyland med mycket lättare plånbok än när vi kom. Bilbarnstolar är inte billiga, men Elliebellie har växt ur babyskyddet så det var bara att byta upp sig till en bilbarnstol. Men sen blev vi bjudna på middag hos Mattias föräldrar, så då blev livet lättare igen :)

Dagens bild tog jag när jag fotograferade en serie bilder till min Fototriss på tema rosa och Ellie fick agera modell. Klicka här för att se de andra bilderna jag tog.

Dagens bästa var att min Rosa Bandet-insamling har gått så bra. Mitt mål var att få in minst 1000 kronor under Fototriss-veckan, men redan idag, på insamlingens första dag, var målet nått och mer därtill eftersom det just nu kommit in 1300 kronor! Tack alla givare!

Men forskningen behöver alla pengar den kan få, så har du inte redan gett ditt bidrag - gör det nu! SMS:a BESEGRA 2033 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Eller klicka på bilden nedan för att komma till insamlingens sida och se andra alternativ.



Andra bloggar om , ,

Inga kommentarer: