torsdag 13 augusti 2009

Dag 225. För fyra månader sen...


13 augusti, torsdag. Idag är det fyra månder sen jag blev mamma till lilla Ellie. Det har varit både toppar och dalar, särskilt i början då vi hade det riktigt jobbigt med magknipen, men nu är det roligt nästan hela tiden. Hon är en underbar liten tjej!

Dagens bild tog jag ikväll när jag hade en liten fotosession med henne, hon tyckte väl inte det var så extremt roligt, men jag hann få en del fina och roliga bilder i alla fall. En del av dem kan ni se i min andra blogg.

Dagens bästa var att hälsa på på mitt förra jobb och träffa alla härliga människor där. Jag åkte dit och hälsade på efter att ha varit en sväng på stan och Ellie charmade så klart alla :). Och dagen till ära fick hon en hel kasse med babyböcker med sig därifrån, så nu är hennes lilla bibliotek lite mer välfyllt. Och jag kunde lite låta bli att handla lite presenter åt henne, så hon fick hårbandet hon har på bilden, en liten solhatt och söta små strumpor. Naturligtvis blev hon överlycklig! ;)

Inga kommentarer: