tisdag 11 augusti 2009

Dag 223. Lillbebis/storbebis


11 augusti, tisdag. Idag tog Ellie och jag bussen och drog till Solna och jag har äntligen fått träffa min kompis J för första gången sen hon blev mamma och fått se hennes gulliga lilla son. Han är fem veckor nu och ack så liten han var i jämförelse med Elliebellie som är 17 veckor. Nu blev hon plötsligt en storbebis... Att tiden går fort blev väldigt påtagligt och jag hade nästan glömt att hon var så liten och hjälplös för bara några veckor sen.

Dagens bild tog jag när hon badade med pappa. Hon har vuxit ur badbaljan vi hade och vi har börjat bada med henne i badkaret istället. Hon gillar det verkligen och ligger och flyter och har börjat sparka hejvilt med benen i vattnet.

Dagens bästa var absolut att få spendera dagen hemma hos J och hennes lilla familj.

Inga kommentarer: