måndag 20 juli 2009

Dag 197-200. Lugna hälsingedagar och datorhaveri


16-19 juli, torsdag-söndag. Hälsingland. Vi har fortsatt tillbringa våra sommardagar uppe i Hälsingland och haft det lugnt och skönt. Vi har träffat kompisar, gjort lite utflykter och bland annat njutit av en jättegod fika på Lincaféet i Järvsö (mittenbilden), ätit lunch med vacker utsikt över Ljusnan (nedersta bilden) och varit på utomhuskonsert med Ellie iförd aningens för stora hörselskydd (övre bilden).

Men de senaste dagarna har också innehållit ett datorhaveri, eftersom min laptop kraschat. Väldigt irriterande och trist och garantin gick ut för bara en månad sen... Backup har jag tagit till viss del, men en del lär vara förlorat. Så nu får jag låna Mattias dator tills jag köpt en ny, som förhoppningsvis kommer fungera bättre än den kraschade datorn, som strulat sen jag köpte den för två år sen.

Inga kommentarer: