fredag 10 juli 2009

Dag 191. Ett halvår sen sist


10 juli, fredag. Hälsingland. Dagen har innehållit spöregn igen, en visit hemma hos syrran och så har jag fått göra något jag inte gjort på ett halvår - jag har varit till frissan! Jag skulle ha klippt mig alldeles innan Ellie föddes, men så kom hon ju lite tidigare än beräknat så jag hann inte och sen har det inte funnits tid till egna utflykter. Men idag var det äntligen dags och jag blev klippt av en gammal bekanting här hemma i Hälsingland.

Dagens bild tog mamma när Ellie tar och smakar på mitt finger. Hon äter på allt som kommer i närheten av hennes mun just nu.

Dagens bästa var definitivt att få gå till frissan och klippa bort det gamla och slitna, så nu är jag nyfärgad och nyklippt lagom tills jag åker på kalas till moster i morgon.

2 kommentarer:

Maria sa...

Så fina ni är på bilden, vännen!
Längtar tills ni är hemma igen så vi kan ta en liten fototur. Kram M

Ninni sa...

Ni är så fina båda två! Vad tråkigt att du inte kom in...men det blir flera tillfällen. Visuell kommunikation går ju för första gången nu och då är det kanske extra många som söker.
Jag hoppas den blir lika bra som kursen i Digital Bildhantering.
Ha det så bra!
Kram Ninni