onsdag 10 juni 2009

Dag 161. Slappardag


10 juni, onsdag. Vi är kvar på landet hos mina svärföräldrar och idag har det varit en riktig slappardag. Mattias åkte till jobbet tidigt i morse, men jag och Ellie sov ett par timmar till och sen har hon haft en av sina lugnaste dagar sen hon föddes. Hon har sovit massor och däremellan har hon knappt haft någon skrikperiod alls, utan varit rätt nöjd och glad. Ett bildbevis på det finns i min andra blogg. Själv har jag njutit av att sitta framför datorn och pilla med bilder och surfa runt.

Dagens bild blev inte en utan tre. Det har regnat idag men jag var ut en sväng med kameran ändå och fotograferade lite blommor. På nedersta bilden anar man den lilla gäststugan där Ellie och jag kamperat de senaste dagarna.

Dagens bästa är att Ellie verkat må så bra idag och inte haft en jobbig mage som ställt till det.

2 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Hej! det känns så bra när man ser att sitt barn har det bra.Himla jobbigt när de har kolig,känner sig väldigt maktlös.Ta vara på tiden,det första året är speciell.Regnat har det gort här också.
Hej //Anna-Carin

Anonym sa...

Ooooj..hoppade in lite bokstavs missar :-)
// Anna-Carin