torsdag 2 april 2009

Dag 92. Gravidlunch


2 april, torsdag. Vi har fått njuta av ännu en vårdag i Stockholm, det är så härligt att gå på stan för man kan riktigt känna hur mycket energi folk får när solen skiner igen och vi går mot vår. Och idag fyller lillebror år, grattis grattis!

Dagens bild tog jag på Götgatan på Söder. Ett av mina favoritstråk där jag ofta promenerade förut när jag bodde söder om söder, men sen jag bytt sida av stan är jag tyvärr inte där så ofta.

Dagens bästa var att träffa AK och äta en yummielunch på Ljunggren i Brunogallerian och sen den efterföljande glassen i solen, min nya favvo Ben & Jerrys 'wich. Två höggravida med god aptit =). Båda väntar spänt på att bebisen i magen ska bestämma sig för att komma ut nu, undrar vem av oss som blir mamma först..?

Inga kommentarer: