torsdag 19 februari 2009

Dag 48-49. Återhämtning


17 & 18 februari, tisdag-onsdag. Tisdag var jag tillbaka på jobbet igen. Det gick ganska bra, men jag kände mig fortfarande väldigt darrig i kroppen och sen låg jag och vilade resten av dan och kvällen och orkade inte göra nåt. Onsdag var jag mycket piggare, men det tar nog några dagar innan man är helt med i matchen igen efter att ha varit så däckad och tömd på näring och energi.

Dagens bild blir en gemensam för båda dagarna. Det är katten Astrid som hållit mig sällskap när jag legat hemma och vilat. Inte minst när jag mådde som sämst, hon känner på sig när matte mår dåligt och vill vara tätt intill och spinner och tar om hand =)

Dagens bästa för tisdagen, hmm... det blir nog att jag kände aptit igen och kunde äta ganska vanligt. Onsdagens bästa var att få sitta och frossa i gravidsnack med J när vi käkade japanskt efter yogan.

Inga kommentarer: