måndag 16 februari 2009

Dag 46-47. Skakiga dagar


15 & 16 februari, söndag-måndag. Söndagen bör helst förpassas i glömska, magsjukan fortsatte större delen av dagen och jag ska inte dra några snaskiga detaljer... Idag måndag har jag mått mycket bättre om än varit rätt skakig, för sviterna sitter ju kvar ett tag i kroppen.

Dagens bild symboliserar både dagen och gårdagen. Min diet har bestått av blåbärssoppa, rostat bröd, cola och mineralvatten med bortrörd kolsyra, makaroner och så en och annan torrostad jordnöt. Igår försökte jag i alla fall få i mig lite av det, och det gick inte alls. Men idag tog kroppen emot det och krafterna kom tillbaka.

Dagens bästa för igår var ingenting, allt var blä. Men denna dags bästa är att jag har kunnat äta igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad trevligt att du har en blogg också. jag länkar till den. KRAMAR och krya på dig ytterligare.