måndag 2 februari 2009

Dag 33. Stora Bloggpriset


2 februari, måndag. Solig dag i Sthlm, men har inte hunnit njuta så mycket av det. Nu trött i benen, hemkommen efter gala.

Dagens bild är från kvällens happening - Stora Bloggpriset-galan på Nalen. På bilden syns vinnarna i Prylar & Teknik: Moderskeppet. Eftersom jag faktiskt hade nominerat Moderskeppets blogg i denna kategori känns det extra kul att just de vann! Övriga vinnare listas här.

Dagens bästa blir också denna bloggtillställning, som jag bjöd med min bloggande mamma till. Det var lite småtrevligt att hänga där och roligt att vara inbjuden till galan i egenskap av medlem av Bloggpanelen, som varit med och nominerat deltagare i alla kategorier. Och inbjuden att vara med i Bloggpanelen blev jag tack vare min Fototriss-blogg som blivit så populär bland fotobloggare. Kul!

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: