söndag 1 februari 2009

Dag 31-32. Hälsingland

Här kommer helgens två dagar i sammanfattning.


1 februari, söndag. En fantastiskt vacker vinterdag i Hälsingland! Precis så här ska vintern vara och jag är verkligen glad att vi fick njuta av en sån här dag, innan vi packade in katten Astrid och mamma i bilen och körde tillbaka till Stockholm igen.

Dagens bild togs under sparkturen som jag och Mattias gav oss ut på i förmiddags, när jag skulle fotografera till dagens Fototriss.

Dagens bästa var helt klart att börja dagen med att vara ute i ett par timmar i gnistrande sol och njuta av riktig vinter. Det var närmare -19 grader när vi gav oss ut i morse, men vi var väl påpälsade så det gick ingen nöd på oss.

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :


31 januari, lördag. Bekväm dag där vi blir serverade goda saker till höger och vänster. Frukost hos mamma och pappa, sen mumsig blåbärspaj till fika hemma hos syrrans familj och middagen bjöd en av mina kära väninnor på.

Dagens bild är tagen efter middagen på goshunden Blicke.

Dagens bästa var den supergoda trerätters middagen som kära K bjöd på och hela den trevliga kvällen där. Och jag kan konstatera att promillehalten spelar roll när man spelar Guitar Hero...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken gullig hund :-)