tisdag 27 januari 2009

Dag 27. Biblioteksbesök


27 januari, tisdag. Nu är barnvagnen beställd! Vi orkade inte leta runt mer, utan det blev den modell vi fastnade för i förra veckan när vi för första gången började kolla upp barnvagnsmarknaden.

Dagens bild föreställer böckerna jag lånade på biblioteket idag.

Och dagens bästa får också bli att jag fick infallet att besöka biblioteket efter jobbet idag. Jag är en bokslukare, men det är åratal sen jag lånade böcker på bibliotek sist. Men nu kom jag ihåg hur mysigt jag tycker det är att gå runt på ett bibliotek och botanisera bland dessa mängder av böcker som finns!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar också att gå runt o kolla på alla härliga böcker som finns där. Jag var till bibblan i förra veckan o har två tjocka böcker som jag ska försöka plöja igenom. Ja nu har du ju tid att läsa också när du kommer hem tidigare om dagarna. Skönt! Snart har du sällskap av Asta i sängen. Det blir väl skönt! Och vagnen är beställd ser jag. Spännande!